Sladoled, zdravlje i kognitivna disonanca

Svima nam se, kao malom, naivnom djetetu desilo da imamo dvije misli koje nam se ne slažu i to nas je činilo zbunjenima, a možda smo osjećali i nelagodu. Vrlo vjerojatno tu su zbunjenost izazvali naši roditelji dok smo u rukama imali omiljeni sladoled sa smiješkom na licu. Dok smo taj kornet prinosili ustima, odjeknula […]
Pročitaj više

Odlaze li sanjari?

Troumio sam se pisati li o opsesivno kompulzivnom, psihopatskim poremećajima ili depresiji na radnom mjestu i onda sam čuo pjesmu Miše Kovača: Odlaze sanjari. Odlaze sanjari, i ja ću polakoljubavnici stiha, ta djeca iz pjesmeodlaze sanjari, ljubavi i tugesanjali su često za sebe i drugesanjali su često za sebe i druge. I odlučio pisati o […]
Pročitaj više

Koliko dobro nam ide prilagodba? A gdje su tu mladi?

Gladijatori su 105. godina prije Krista, osvojile široke narodne mase, a njihove borbe su postale najposjećeniji događaji u starom Rimu. Gladijatori koji su stekli popularnost i rekogniciju, i u konačnici preživjeli, postali su preteče današnjih influensera. No, to nije jedina paralela, u kontekstu društvenog dokaza, koji će se kasnije spominjati, a prepoznajući popularnost i utjecaj […]
Pročitaj više

Psihološke igre

Svi se mi ponekad poželimo igrati. Igranje je dobro, budi uspavano dijete u nama. Međutim, neke su igre zabavne i korisne, a neke ne doprinose kvaliteti života, a još manje izgradnji odnosa i osnaživanju osobe. Takve igre su psihološke igre kao oblici manipulacije i ponašanja koje ljudi koriste kako bi kontrolirali ili utjecali na druge […]
Pročitaj više

Kultura rasta kao korporativna kultura

Svjetski ekonomski forum (WEF) je međunarodna organizacija koja okuplja političke, poslovne i akademske lidere s ciljem unaprjeđenja globalne ekonomije i društva. WEF je osnovan 1971. godine, a sjedište mu je u švicarskom gradu Cologny. S obzirom da ima veze s politikom, iz iskustva prosječnog hrvatskog građanina, može biti razmatran s nekoliko strana. Međutim, ono što […]
Pročitaj više
x

Od podataka do ponašanja — pretvaramo složene ljudske izazove u jasne i mjerljive poslovne rezultate.