Laž i povjerenje u poslovnom okruženju

“Živimo u svijetu gdje je izgled važniji od pameti, svadbe bitnije od ljubavi, a sahrana od pokojnika, živimo u kulturi ambalaže koja prezire svoj sadržaj, zaglavljeni smo u generaciji gdje je vjernost tetovaža, laž nova istina, a ljubav samo citat, sve je instant, nema konteksta, sve je lajk.” Ova izjava poslužila mi je za ilustraciju […]
Pročitaj više

Egocentrično sidrenje

Ponekada nam se može činiti da osoba koja je u našoj blizini ili s njom surađujemo, misli da je centar svemira 🙂 I sasvim je u redu da netko misli da je centar svemira, dapače u psihologiji je takvo ponašanje opisano kroz kognitivnu pristranost koja se zove egocentrično sidrenje. I samo po sebi to uopće […]
Pročitaj više

Sve što ste htjeli znati o OKR-ovima, a niste se usudili pitati :-) (pogled bihevioralca na sustav ocjenjivanja)

Sustav ocjenjivanja ključni je element u tvrtkama koji omogućuje mjerenje i procjenu uspješnosti zaposlenika. Dva, danas, popularna okvira za postavljanje i praćenje ciljeva su OKR (Objectives and Key Results) i KPI (Key Performance Indicators). Unatoč njihovoj širokoj upotrebi, a posebno nakon pojave OKR-ova, često se u radu može naići na osjećaj zbunjenosti povezan s ova […]
Pročitaj više

Samosvijest

O većini stvari u osnovnoj, srednjoj školi i na fakultetu učimo dok još nije vrijeme za to. Naše znanje, dubina naše kognicije onemogućava nas da o nekim stvarima promislimo „dublje“ i jednostavno stavimo stvari na svoje mjesto. Tako je i meni, iako sam jako svjestan važnosti samosvijesti, ona prošla „ispod radara“ dok mi stvarno neka […]
Pročitaj više

Zašto je teško držati se odluke?

Dva koraka Nekome je vrlo jednostavno pridržavati se donesene odluke. Netko će se jedne odluke držati, ali druge neće. Netko će posustati već drugi dan. Većina odluka se, često, donese pod nekim pritiskom, recimo nove godine i sl. Međutim, pridržavanje odluke često gledamo previše pojednostavljeno. Naime, može se reći da kod donošenja odluka imamo dva […]
Pročitaj više
x

Od podataka do ponašanja — pretvaramo složene ljudske izazove u jasne i mjerljive poslovne rezultate.