Blog

Zašto HR-ovci zanemaruju bihevioralne uvide i kako “nudging” može poboljšati organizacijske performanse?

Kada nešto ne valja u organizaciji, tražimo li uvijek problem na pravom mjestu? Možda nije popularno o tome govoriti, ali može li problem nekada biti i u samim zaposlenicima? Danas, kada se organizacijska kultura, employer branding i ankete o zadovoljstvu zaposlenika nalaze u središtu HR…

Skupljanje Pokemona: Od dječje igre do usamljenosti i depresije. Ili kako ih skupiti sve.

Još kao klinci bili smo spremni ispitivati granice, kako one vlastite tako i granice naših roditelja. Kroz igru, neprestano otkrivanje svijeta oko nas, kao da smo pokušavali dokučiti gdje prestaje naša snaga, hrabrost, strpljenje… Spuštanje biciklom niz padinu, paleći ping-pong loptice zamotane u aluminijsku foliju,…

Problem AI ili kako gubimo umjesto da dobivamo?

PROBLEM AI Činjenica da o AI govori netko tko uopće ne bi trebao govoriti o AI pokazuje zapravo koliko je problem AI velik. I nije problem u tome da li AI, na koji god način, koriste više nastavnici ili učenici/studenti, HR-ovci, …problem je u tome…

To što nas netko fiksira pogledom, ne znači i da nas vidi

To da nitko nikoga više ne sluša i da je vještina aktivnog slušanja postala iznimno rijetka „pojava“, jasno je svima. Prije par dana sam pisao o ekonomiji pažnje kao konceptu koji se odnosi na način na koji se ljudska pažnja tretira kao rijedak i dragocjen…

Kako smo postali robovi ekonomije pažnje

Iako se možda ne čini tako, ali preopterećenost ljudi informacijama je započela već u 19. st. s pojavom tiskanja novina, romana, različitih pamfleta i sl. već tada dolazi do aktiviranja ljudskih zaštitnih mehanizama (kognitivnih), a to je filtriranje informacija (https://www.universityofcalifornia.edu/news/information-overload-has-been-around-1800s). Stvari se kompliciraju s pojavom…

Kako biti i ostati suptilan u radnom okruženju? Gurkanjem!

Zamislimo da smo u redu dok čekamo upis državnih obveznica. Gužva je, ali gospodin ili gospođa ispred nas nikako da se pomakne naprijed. Realno, nećemo prije doći na red pomakla se ona/on ili ne, ali i to će nas učiniti dovoljno nervoznima jer njihovo ponašanje…
Učitaj više
x

Od podataka do ponašanja — pretvaramo složene ljudske izazove u jasne i mjerljive poslovne rezultate.